Wyszukiwanie zaawansowane


Autor Wątek: Regulamin forum Zespoły muzyczne i DJ  (Przeczytany 4981 razy)

Grudzień 22, 2006, 12:23:04
Przeczytany 4981 razy

Offline perqsista

  • Administrator

  • *****

  • 555
    Wiadomości

    • http://www.foto.mielcarek.net/
Regulamin forum Zespoły muzyczne i DJ
« dnia: Grudzień 22, 2006, 12:23:04 »
[list=1]
  • Niniejsze forum ma pełnić funkcję bazy kontaktów do zespołów muzycznych z regionu Poznania i Wielkopolski
  • Z dniem 11.10.2010 każda osoba umieszczająca nowe ogłoszenie w dziale Baza Firm jest zobowiązana do podania w treści ogłoszenia następujących informacji dotyczących firmy, której dotyczy ogłoszenie:

- nazwa firmy (identyczna z tą zarejestrowaną w Ewidencji Działalności Gospodarczej)
- nr REGON.[/b].
Wszystkie nowe ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane.
  • Dla każdego zespołu muzycznego zakładany jest wyłącznie 1 wątek
  • Pierwszy post wątku powinien zajmować WYŁĄCZNIE  podstawowy opis zespołu (liczba osób, skład, kontakt z zespołem)
  • W tytule wątku musi wystąpić nazwa firmy jednoznacznie identyfikująca usługodawcę.
  • Pod pierwszym postem jest dopuszczalna dyskusja wyłącznie na temat  zespołu  opisanego w pierwszym poście
  • Opinie o zespołach mogą wyrażać wyłącznie ich byli  klienci. opinie przyjaciół dobrych wujków, wróżek itd. będą konsekwentnie usuwane.
  • Reklamowanie  zespołów i  pisanie postów wyłącznie w celu  podbicia statystyki watku jest zabronione
  • Dopuszczalne jest tworzenie nowego wątku(zawierającego dane kontaktowe) na temat zespołu  przez członków/pełnomocników zespołu muzycznego opisanego w wątku
  • W przypadku  kiedy post z danymi kontaktowymi zawiera dane nieaktualne lub nieprawdziwe proszę o przesłanie prawidłowych danych na PW administratora lub moderatora
  • Dyskusja  na temat  zespołu pod pierwszym postem powinna być inicjowana wyłącznie przez osoby nie będące członkami/pełnomocnikami zespołu.
  • Posty łamiące niniejszy regulamin będą moderowane lub usuwane.
  • [/list:o]