Wyszukiwanie zaawansowane


Autor Wątek: Regulamin podforum Inne  (Przeczytany 3646 razy)

Luty 26, 2007, 15:43:01
Przeczytany 3646 razy

Offline perqsista

  • Administrator

  • *****

  • 555
    Wiadomości

    • http://www.foto.mielcarek.net/
Regulamin podforum Inne
« dnia: Luty 26, 2007, 15:43:01 »
[list=1]
  • Niniejsze forum ma pełnić funkcję bazy kontaktów do  firm branży ślubnej z regionu Poznania i Wielkopolski
  • Z dniem 11.10.2010 każda osoba umieszczająca nowe ogłoszenie w dziale Baza Firm jest zobowiązana do podania w treści ogłoszenia następujących informacji dotyczących firmy, której dotyczy ogłoszenie:

- nazwa firmy (identyczna z tą zarejestrowaną w Ewidencji Działalności Gospodarczej)
- nr REGON.[/b].
Wszystkie nowe ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane.
  • Dla każdej firmy   zakładany jest wyłącznie 1 wątek
  • W tym wątku umieszczamy jedynie te firmy, które nie mieszczą się w kategoriach tematycznych w dziale "Baza firm"
  • Pierwszy post wątku powinien zajmować WYŁĄCZNIE  dane kontaktowe firmy
  • W tytule wątku musi wystąpić nazwa firmy jednoznacznie identyfikująca usługodawcę.
  • Pierwszy post wątku może zawierać KRÓTKĄ ofertę firmy lub link do pełnej oferty na stronie internetowej firmy
  • Pod pierwszym postem jest dopuszczalna dyskusja wyłącznie na temat firmy opisanej w pierwszym poście
  • Reklamowanie  działalności firm  i  pisanie postów wyłącznie w celu  podbicia statystyki wątku jest zabronione
  • Dopuszczalne jest tworzenie nowego wątku(zawierającego dane kontaktowe) na temat firmy   przez jej właściciela lub pracownika
  • Dyskusja  na temat firmy pod pierwszym postem powinna być inicjowana wyłącznie przez osoby niezwiązane z jej działalnością
  • W przypadku  kiedy post z danymi kontaktowymi zawiera dane nieaktualne lub nieprawdziwe proszę o przesłanie prawidłowych danych na PW administratora lub moderatora
  • Posty łamiące niniejszy regulamin będą moderowane lub usuwane.
  • [/list:o]