Wyszukiwanie zaawansowane


Autor Wątek: Harmonogram wesela  (Przeczytany 7887 razy)

Wrzesień 08, 2015, 15:23:45
Odpowiedź #15

Offline Myrtille

  • Użytkownicy

  • **

  • 23
    Wiadomości

Odp: Harmonogram wesela
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 08, 2015, 15:23:45 »
Dziewczyny!

Pomóżcie proszę! :stres:

Podpisaliśmy umowę z lokalem w moich okolicach. To piękny hotel ze SPA z super salą balową. Bardzo zależało nam, żeby zrobić wesele u nich, bo sala, jak i miejsce jest dla nas idealne. Przypadkiem zwolnił się jeden termin, o który walczyliśmy i udało się... Miejsce jest nasze.

Z czasem rozpoczęły się jednak problemy z kontaktem. Pani Manager jest mega niekompetentna, nie może podjąć żadnej decyzji bez opinii właścicieli i o ile były problemy z domknięciem umowy (fakt, że mieliśmy też sporo zastrzeżeń, pytań.. i pewnie byliśmy bardziej upierdliwi niż zwykły klient)... :))... to teraz jak mamy juz podpisana umowę zaczynam się martwić o samą koordynację wesela.

Jedzenie mają super - to sprawdziliśmy wielokrotnie.

Co jednak z całą resztą? Co jeszcze od nich zależy? Na co zwrócić uwagę? Ponoć na weselu w ogóle nie ma managera tylko obsługa :o Czy to normalne?

Nie mamy w tym temacie doświadczenia, więc będę wdzięczna za każdą radę z perspektywy osób, które już zorganizowały wesele :))

Pozdrowienia!

Wrzesień 08, 2015, 18:43:21
Odpowiedź #16

Offline 2pi.pl

  • Uzytkownicy | uzależnieni

  • *****

  • 832
    Wiadomości

    • fotografia ślubna poznań - 2pi.pl
Odp: Harmonogram wesela
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 08, 2015, 18:43:21 »
podejrzewam że wszystko zależy od tego jak bardzo lokal się stara, najczęściej jednak w dobrych lokalach na weselu jest szef lokalu albo manager, czasami jest tylko do północy czasami dłużej
nie jest tak że bez zarządzającego imprezą na miejscu wesele się nie uda, ale na pewno łatwiej jest wiele rzeczy załatwić i o mniej rzeczy trzeba się martwić, kiedy jest on na sali

dużo zależy od tego jak odpowiedzialna jest obsługa i jak bardzo się stara,

manager dopilnuje żeby wszystkie weselne atrakcje i posiłki pojawiały się na czas, uzgodni z zespołem długość kluczowych bloków muzycznych tak by mogli łatwo posprzątać na stołach czy na czas wyjechać z tortem, sprawdzi i dopilnuje żeby w toaletach było czysto itp... dla szefa lokalu czy managera to jest najważniejsze zadanie i dlatego do tego się przykłada, z obsługą (kelnerską) bywa różnie, czasami po prostu przychodzą odwalić swoją robotę, którą głównie polega na zanowszeniu i przynoszeniu talerzy i niespecjalnie interesuje ich by na bieżąco uzupełniać napoje czy papier totaletowy itp.

trudno powiedzieć jak pani manager która "nic nie może" sprawdzi się na weselu - proponuję poczytać opinie o tym konkretnym lokalu w necie albo spytać o niego jeśli opinii nie ma

Wrzesień 08, 2015, 18:51:42
Odpowiedź #17

Offline Myrtille

  • Użytkownicy

  • **

  • 23
    Wiadomości

Odp: Harmonogram wesela
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 08, 2015, 18:51:42 »
Dziękuję za opinię!

Kwestia jest taka, że lokal jest nowy i to ich pierwszy sezon weselny... Opini w necie więc nie ma. Są jedynie o samym hotelu, od gości - Ci są bardzo zadowoleni z obsługi i poziomu.

Obawiam się jednak, że wesele to inna bajka. Może szczegółowe ustalenie harmonogramu wesela z tą Panią pomoże? Nawet jeśli jej nie będzie to ktoś przecież musi Panować z ich strony nad organizacją  yyyy

Z jednej strony mówią jak im zalezy na jakosci i nie pozwalają zbytnio ucinać jedzenia (choć przewidziane jest z poprawinami a my ich nie robimy i na pewno zostanie) - z drugiej strony slyszalam dzis od firmy eventowej, ze nie ma ich na weselu :/ Dołożyłam sobie do tego naszą historię współpracy z tą Panią i lekko się przeraziłam...

Wrzesień 08, 2015, 22:22:09
Odpowiedź #18

Offline 2pi.pl

  • Uzytkownicy | uzależnieni

  • *****

  • 832
    Wiadomości

    • fotografia ślubna poznań - 2pi.pl
Odp: Harmonogram wesela
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 08, 2015, 22:22:09 »
wesele to jest inna bajka i jeśli się tym nie zajmowali to jakieś wtopy na pewno będą na początku, ale może chociaż cena promocyjna? :)

IMHO trudno coś poradzić, to są takie niuanse że umową tego nie ogarniesz, a i w sądach potem nic nie zdziałasz w razie czego, o ile poważnie czegoś nie zawalą
najlepiej w tej sytuacji (jeśli decydować się na ten lokal i jeśli nie ufasz pani manager) byłoby chyba mieć obrotną świadkową lub świadka, który będzie umiał w razie czego, w czasie wesela umiał porządek z nimi zrobić i zwolni Cię od myślenia o tym w dniu ślubu co jest raczej wskazane :)

zależy też jaką panną młodą jesteś - taką co to przygotowuje harmonogram co do minuty i rozdaje go przed ślubem wszystkim, których on dotyczy czy też bardziej wyluzowaną - jeśli tą pierwszą to nie ryzykowałbym :)

Wrzesień 09, 2015, 16:07:53
Odpowiedź #19

Offline Myrtille

  • Użytkownicy

  • **

  • 23
    Wiadomości

Odp: Harmonogram wesela
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 09, 2015, 16:07:53 »
Nasz ślub jest za rok więc będą po 1,5 roku organizowania wesel... Pewnie się sporo nauczą. Każdą jedną sobotę od maja do listopada mają zarezerwowaną.

Hotel jest 4 gwiazdkowy ze SPA, więc też nie zakładaliśmy, że mogą sobie pozwolić na jakąkolwiek niekompetencję i mam nadzieję, że tak się nie zdarzy, ale jednak kontakt z Panią manager nie jest najlepszy :|

Może na weselu jest jakiś inny koordynator, choć z tego co mowiła firma eventowa.. ostatnio ich nie było :)

Nic. Trzeba mieć nadzieję, ze wszystko będzie dobrze :) Poza podawaniem posiłków i tortu chyba niewiele mogą wywinąć. Jednak to zespół prowadzi całą zabawę.

Świadkowa i mama są uprzedzone i bardzo uczestniczą w przygotowaniach, więc na pewno też będą tego doglądać... :)


Ewentualnie gdybyście miały jeszcze jakieś wskazówki co uzgodnić z Panią manager - będę wdzięczna :)

Pozdrowienia!
Dziękuję za pomoc!