Wyszukiwanie zaawansowane


Autor Wątek: Harmonogram wesela  (Przeczytany 8158 razy)

Marzec 06, 2014, 20:02:47
Przeczytany 8158 razy

Offline Karolina89

  • Uzytkownicy | uzależnieni

  • *****

  • 632
    Wiadomości

Harmonogram wesela
« dnia: Marzec 06, 2014, 20:02:47 »
Witajcie Kobietki :) chciałabym zapytać jak to u Was wyglądało bądź będzie wyglądać  :>

Jeśli gdzieś się taka rozmowa już pojawiła, to wybaczcie i napiszcie gdzie ;) - będę wdzięczna.


22.08.2009 -> 22.08.2010 ->  22.08.2014

Marzec 06, 2014, 20:45:25
Odpowiedź #1

Offline Zet

  • Uzytkownicy | uzależnieni

  • *****

  • 3155
    Wiadomości

Harmonogram wesela
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 06, 2014, 20:45:25 »
Karolina89, po Waszej stronie leży głównie wybranie godziny ślubu. Reszta to będzie plan serwowania posiłków uzupełniony o kilka pozycji przez DJa.

Godzinę ślubu pewnie już macie, ale jeśli nie - polecam jak najpóźniej. My mieliśmy o 16 i myślę, że spokojnie można zrobić o 17  (najlepiej chyba) a nawet 18. Starsi goście padają, jak ślub jest zbyt wcześnie :P



Marzec 07, 2014, 08:24:11
Odpowiedź #2

Offline Justin

  • Uzytkownicy | uzależnieni

  • *****

  • 1642
    Wiadomości

Harmonogram wesela
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 07, 2014, 08:24:11 »
Zet, my mieliśmy o 15 ślub, wesele trwało do 4 rano, a pewnie goście i tak zostaliby dłużej gdyby nie to, że autokar był podstawiony na konkretną godzinę i musiał jechać o tej 4 rano :)
Razem od: 01.05.2010
Zaręczyny: 21.05.2012
Ślub: 13.09.2013

Marzec 07, 2014, 09:08:31
Odpowiedź #3

Offline moka89

  • Użytkownicy | wkręceni

  • ***

  • 124
    Wiadomości

Harmonogram wesela
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 07, 2014, 09:08:31 »
Harmonogram wesela, czyli pewnie co, jak, gdzie, o której? Zaczynamy mszą o 16, później życzenia pod kościołem ze strony osób niezaproszonych na wesele, następnie przejazd na miejsce imprezy (jakieś 25km) życzenia, toast, obiad, pierwszy taniec... i zabawa do białego rana..

W sumie wszystko zależy od tego, na którą jest ślub w kościele, ile będzie gości (czas składania życzeń), zaczynamy od obiadu, po nim zawsze jest pierwszy taniec, reszta zależy chyba od kuchni, orkiestry i sił gości na tańczenie :)

Mnie bardziej interesuje harmonogram DO mszy ślubnej. Jak zarządzić czasem, żeby wszystko działo się bez pośpiechu i nerwów ;)

Marzec 07, 2014, 11:00:15
Odpowiedź #4

Offline Karolina89

  • Uzytkownicy | uzależnieni

  • *****

  • 632
    Wiadomości

Harmonogram wesela
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 07, 2014, 11:00:15 »
Zet to zależy, bo mamy jak na razie  o 16:00 cywilny (ale chciałabym załatwić plener obok sali, gdyby się udało to może nawet o 16:30). Chodziło mi głównie o podawanie dań godzinowo :) Bo nie chce żeby co chwilę było coś serwowane i goście się nie przejedli. Może niepotrzebnie zrobiłam ten nowy temat :) Głównie chciałam wiedzieć co jaki czas najlepiej mieć posiłki uwzględniając tort i jakąś niespodziankę w postaci czy to stołu wiejskiego czy jakiejś szynki itp.  :>
No to dajmy, że o 17:15 będziemy na sali. 18:00 obiad a dalej? Dj podpowiedział mi, że tort fajnie by był w okolicach godz. 22. To gdzie wcisnąć tę dodatkową atrakcję? Przy okazji zimnych zakąsek? Czy zimne zakąski o 19:30, a atrakcja o 20:30 - 21? Czy goście nie będą przejedzeni? Kolacja może być o 1:30?
O której wjeżdżały u Ciebie Zet atrakcja i tort?  :> Bo pamiętam z Waszego teledysku  :)
22.08.2009 -> 22.08.2010 ->  22.08.2014

Marzec 07, 2014, 12:18:24
Odpowiedź #5

Offline Justin

  • Uzytkownicy | uzależnieni

  • *****

  • 1642
    Wiadomości

Harmonogram wesela
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 07, 2014, 12:18:24 »
Karolina89, powiem Ci, że my tego w ogóle nie ustalaliśmy. Zdaliśmy się na doświadczenie naszej sali i wyszło bardzo dobrze. Goście bardzo chwalili organizację mimo, że było 100 osób na weselu.
Razem od: 01.05.2010
Zaręczyny: 21.05.2012
Ślub: 13.09.2013

Marzec 07, 2014, 12:57:04
Odpowiedź #6

Offline moka89

  • Użytkownicy | wkręceni

  • ***

  • 124
    Wiadomości

Harmonogram wesela
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 07, 2014, 12:57:04 »
Cytat: "Justin"
Karolina89, powiem Ci, że my tego w ogóle nie ustalaliśmy. Zdaliśmy się na doświadczenie naszej sali i wyszło bardzo dobrze. Goście bardzo chwalili organizację mimo, że było 100 osób na weselu.

Również uważam, że zdanie się w tym dniu na menagera/ właściciela lokalu będzie dobrym rozwiązaniem. Oni wiedzą co robią, robili nie jedno wesele. Myślę, że jeśli powiesz im jakie masz/ chcesz dodatkowe atrakcje doradzą, który moment będzie odpowiedni :)

Marzec 07, 2014, 13:08:49
Odpowiedź #7

Offline Karolina89

  • Uzytkownicy | uzależnieni

  • *****

  • 632
    Wiadomości

Harmonogram wesela
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 07, 2014, 13:08:49 »
Dziękuję :) nie będę w takim razie sobie zakrzątać tym głowy jak na razie   :lol: pozostaje mi zapytać doradcę o propozycje ;)
22.08.2009 -> 22.08.2010 ->  22.08.2014

Marzec 07, 2014, 21:54:57
Odpowiedź #8

Offline kaktusik

  • Użytkownicy | wkręceni

  • ***

  • 167
    Wiadomości


Kwiecień 14, 2014, 09:15:01
Odpowiedź #9

Offline 2pi.pl

  • Uzytkownicy | uzależnieni

  • *****

  • 832
    Wiadomości

    • fotografia ślubna poznań - 2pi.pl
Harmonogram wesela
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 14, 2014, 09:15:01 »
też polecam zdać się na menadżera lokalu, aczkolwiek dobrze jest wysłuchać co proponuje, zbyt wiele atrakcji jedzeniowych w zbyt krótkim czasie to faktycznie może być problem, czasami obserwuję wjeżdżające szynki, prosiaki, torty do których goście prawie wcale się nie ustawiają, a obsługa musi chodzić z talerzykami i wmuszać i wcale nie dlatego że niedobre, po prostu za dużo jedzenia w zbyt krótkim czasie

jeśli Wasze wesele wystartowałoby ok. 17:30 myślę że jest dostatecznie dużo czasu na ew. szynkę przed północą, pojawieniem tortu też można trochę wyregulować głód u gości
jeśli chcemy żeby zjedli go ze smakiem i mamy dużo atrakcji kulinarnych - najlepiej podać go zaraz po obiedzie, jeśli chcemy aby goście nie byli głodni a jedzenia nie mamy za dużo serwujemy słodki tort ok. godz. 23.00 i mamy pewność że nikt z głodu nie padnie do pooczepinach :)

Czerwiec 01, 2014, 19:26:02
Odpowiedź #10

Offline tandem

  • Uzytkownicy | uzależnieni

  • *****

  • 1279
    Wiadomości

Odp: Harmonogram wesela
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 01, 2014, 19:26:02 »
2pi.pl ostatnio byliśmy właśnie na takim weselu, na którym tort był po obiedzie. Jak dla mnie świetnie, po obiedzie ma się ochotę na kawę i coś słodkiego, a później, około północy, ten tort nie jest już czymś wyczekiwanym. Choć oczywiście znaleźli się tacy co się dziwili, ale raczej nikt nie narzekał.
Razem przez życie :)

Czerwiec 05, 2014, 21:48:26
Odpowiedź #11

Offline djdamko

  • Użytkownicy

  • **

  • 63
    Wiadomości

    • http://www.djdamko.pl
Odp: Harmonogram wesela
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 05, 2014, 21:48:26 »
https://www.youtube.com/watch?v=Z_CwEpn3Ljs

Polecam obejrzeć, bardzo fajny filmik o posiłkach na weselu, pod większościa mogę się podpisać. Podanie tortu jako deser jest znakomitym pomysłem, na pewno każdy z Waszych Goście zje go z wielkim apetytem. Jednym słowem warto zachować odstępy minimum 1h, a nawet więcej od zakończenia jednego do podania następnego posiłku. Wyjątkiem tutaj może być deser, który można podać już nawet po 1 bloku muzycznym, lecz zazwyczaj jest on po 2:). Z doświadczenia wiem, że dla wesel zaczynających się np. o godz. 18-tej lub później podawanie 2 ciepłych posiłków przed północą to dosyć sporo, chyba że tort byłby podany wcześniej niż ok. 23 (jako deser).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2014, 21:51:33 wysłana przez djdamko »
Pozdrawiam,

Damian Lempe

-------------
e-mail: kontakt@djdamko.pl
mobile: +48 722 22 15 22
www.djdamko.pl

www.facebook.com/djdamko

Marzec 28, 2015, 18:21:15
Odpowiedź #12

Offline Jacek90

  • Użytkownicy

  • **

  • 9
    Wiadomości

Odp: Harmonogram wesela
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 28, 2015, 18:21:15 »
Byłem kiedyś na takim weselu, że wydawało się, że nie ma przerw między posiłkami. Obsługa za wolno rozkładała i zanim wyłożyli ostatniemu, to pierwsi już kończyli, a potem szybko (wg. ich mniemania) sprzątali i już musieli rozkładać następne. Pisze to, by zwrócić uwagę na formę podawania. Tam było chyba określone, ile ma wylądować na talerzu - może Państwo Młodzi chcieli w ten sposób zaoszczędzić? Nie wiem, ale na pewno wprowadziło to duży dyskomfort dla gości.

Kwiecień 01, 2015, 08:13:06
Odpowiedź #13

Offline Bożena

  • Nowy użytkownik

  • *

  • 1
    Wiadomości

Odp: Harmonogram wesela
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 01, 2015, 08:13:06 »
Tort po obiedzie jest super. Na weselu siostry sprawdziło się. To chyba bardziej naturalne - deser po obiedzie... Sam harmonogram posiłków najlepiej zlecić właścicielom lokalu (dostawcy cateringu) - z pewnością mają więcej wyczucia bo robią to często. Siostra była w szoku jak doradzali ilości napojów i ciast - po weselu okazało się, że zostało bardzo mało "resztek" a niczego nie brakowało na stołach... Kościół był o 16, później sala weselna i zabawa do rana... Mam nadzieje, że moje się też tak uda :)

Czerwiec 24, 2015, 09:24:45
Odpowiedź #14

Offline DorotaN

  • Użytkownicy

  • **

  • 3
    Wiadomości

Odp: Harmonogram wesela
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 24, 2015, 09:24:45 »
Ja , podczas ustaleń dowiedziałam się od Pani kierownik co i jak , możemy dołożyć własne pomysły. Cały plan wesela przedstawiany jest DJ więc nie martwię się o nic  :)