Poznańskie Forum Ślubne

Oprawa => Dekoracje ślubne => Wątek zaczęty przez: daga w Styczeń 19, 2007, 21:54:02

Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: daga w Styczeń 19, 2007, 21:54:02
(http://img258.imageshack.us/img258/5286/263600207cv9.jpg)
(http://img260.imageshack.us/img260/3089/42182pa5.jpg)
(http://img260.imageshack.us/img260/9427/312150zf7.jpg)
(http://img142.imageshack.us/img142/7610/402f30331ccd4fccea2e018by2.jpg)
(http://img260.imageshack.us/img260/5346/995467513lm6.jpg)
(http://img332.imageshack.us/img332/6421/68004qj3.jpg)
(http://img262.imageshack.us/img262/8445/auto18fi1.jpg)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: kitfka w Kwiecień 18, 2007, 22:49:09
a czy ktoś może podać miejsce gdzie można jedną z tych dekoracji zrobic?? albo wogóle jakies miejsce- pewnie kwiacaiarnię  :lol: - gdzie jakoś pomysłowo ubiorą samochód :roll:  
bede baaaaaaaaaaardzo wdzieczna za podpowiedz!! :mrgreen:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: becia w Lipiec 25, 2007, 19:18:40
Znalazłam sklep z bardzo ciekawymi art. dekoracyjnymi na auta i nie tylko, jest dobrze  zaopatrzony- trudno było się zdecydować. Jednak ekspedietka zna sie na rzeczy, doradziła kolor i koplet odpowiedni do auta. I tak za niewielkie pieniądze ubrałam elegancko i nowoczesnie autko na mój ślub.
Ps. Sklep otwarty do 20.00 także spokojnie można zdążyć.
Polecam ;-)   UL.Grunwaldzka 43 Jarma-Decor.
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Alita w Sierpień 12, 2008, 17:09:49
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/0341.jpg)
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/20259741.jpg)
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/2kw1.jpg)
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/decor_1big1.jpg)
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/dekoracje-samochodow1.jpg)
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/s11.jpg)
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/samochod6_max1.jpg)
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/samochod1.jpg)
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/samochod_21.jpg)
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/z3305168X1.jpg)
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/dekoracja20samochodu013ak31.jpg)
(http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/dekoracja20samochodu014qa81.jpg)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: gogana w Sierpień 15, 2008, 07:15:55
o kurcze ten trzeci od gory to masakra jakas!
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: paulina w Sierpień 15, 2008, 07:55:05
Tak na przyszłość panną młodym biorącym ślub w zimie... Miałam też wielkie pretensje ale w końcu dałam się przekonać do dekoracji ze sztucznych kwiatów. Zimą różnie to może być bo mróz i ciepło od maski mogą zrobić z żywymi jakieś istne dziwo a tak mieliśmy ładnie przez cały czas. Nie ma też obaw że taka dekoracja będzie brudna czy zniszczona. Pan z firmy w której wynajmowaliśmy auto zapewniał że po każdym użyciu są dekoracje (sztuczne)czyszczone i rzeczywiście były czyściutkie i tańsze niż żywe.
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: aniab w Sierpień 15, 2008, 12:38:11
ciekawa jestem czy kierowcy widzą coś przez te niektóre dekoracje, czy jadą na "oślep"  :-P  ;-)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: BIZI w Sierpień 18, 2008, 20:43:44
A ja właśnie nie wiem czy żywe kwiaty czy sztuczne :-/ żywe zwiędną i wywalę, a sztuczne będę chomikować w szafie..hmmm bez sensu kurde :-? wrr
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: gogana w Sierpień 18, 2008, 20:51:26
bez kwiatow! ;)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: doloress w Sierpień 18, 2008, 20:53:27
Też masz BIZI problemy. P co ci te sztuczne kwiaty potem?? Chyba ze lubisz jak moja teściowa rozkładać po domu i wsadzać do doniczek z żywymi kwiatami. U niej np. paprotki kwitną na żółto :mrgreen:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: gogana w Sierpień 18, 2008, 20:55:45
no dokladnie tak samo mysle- zywe kwiaty- szkoda- zwiędną... sztuczne- po licho?? rozumiem jakies symboliczne po bokach, jakies wstegi ale zeby takie duze bukiety na masce samochodu? no mi sie to jakos nigdy nie podobalo...
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: angel w Sierpień 18, 2008, 23:14:43
Cytat: "doloress"

Chyba ze lubisz jak moja teściowa rozkładać po domu i wsadzać do doniczek z żywymi kwiatami. U niej np. paprotki kwitną na żółto :mrgreen:


Hehe myślałam że sztuczne kwiaty wsadza się do doniczek tylko na potrzeby cmentarza, że tak powiem, a jednak się myliłam :-P

Cytat: "BIZI"
A ja właśnie nie wiem czy żywe kwiaty czy sztuczne

Zdecydowanie lepiej wygląda skromniej urbane auto, np tylko na klamkach jakieś wstążeczki czy cuś
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Ennaven w Sierpień 19, 2008, 08:34:17
zgadzam się z angel, po co kiatki męczyć poza tym miałabym stresa że się to zsunie będzie wypadek ... (wielkie hura dla paranoidalnych lęków  :-P )
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: doloress w Sierpień 19, 2008, 09:30:02
Zsunąć to się nie powinno, ale kumpel zdjął potem taką tańszą ozdobę razem z lakierem z maski więc jeśli jednak dekoracja na przyssawce to nie byle jaka.
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: BIZI w Sierpień 19, 2008, 10:05:25
No to jak mam przybrać to auto?? poproszę jakieś zdjęcia z tymi delikatnymi, skromnymi ozdobami :->
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Alita w Sierpień 19, 2008, 10:46:35
Kwiaty zwiędną, balony pękną, wstążki się rozwiążą, kurczę to może do ślubu z buta pójdę!  :mrgreen:  :mrgreen:  :lol:  :lol:  :-P  :-P
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: gogana w Sierpień 19, 2008, 13:18:49
gdzies tam juz wklejalam zdjecie naszego "autka" ;)
to chyba bylo w poscie CZYM DO SLUBU
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Mała* w Styczeń 30, 2009, 14:19:23
A jak myślicie jaki kolor kwiatków-dekoracji na srebrny samochód?
Sukienkę mam ecri więc chyba tez jakieś zbliżone kolory?
Tak się zastanawiam czy nie będzie za mdło kurcze sama nie wiem:-)
Pozdrawiam buziaki
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: BIZI w Styczeń 30, 2009, 15:03:15
Hmm, ja tam nie wiem, ja miałam samochód taki grafitowy i kwiatki miałam na samochodzie tak jak w bukiecie ślubnym, czyli jasnorózowo-białe i autko ładnie wyglądało :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Justine w Styczeń 30, 2009, 15:06:21
Mała* my też będziemy mieli srebrne autko i Pani nam poleciła szarfę i kokardy w kolorze ecru z małymi bordowymi różyczkami. Nie wiem jak to będzie wygladać, ale chyba ładnie :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: BIZI w Styczeń 30, 2009, 15:30:41
Hmm, tylko czy tego za dużo nie będzie?? my też na początku chcieliśmy cuda, a w końcu stanęło na tym, że na masce, ale z boku były kwiaty żywe, takie jak w moim bukiecie i butonierkach i na klamkach był jeden kwiatek z kokardką i wyglądało to bardzo ładnie :) ale ile ludzi, tylko opinii, więc wiecie :P
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: stylistkaślubna w Luty 01, 2009, 14:25:27
Cytat: "Mała*"
A jak myślicie jaki kolor kwiatków-dekoracji na srebrny samochód?
Sukienkę mam ecri więc chyba tez jakieś zbliżone kolory?
Tak się zastanawiam czy nie będzie za mdło kurcze sama nie wiem:-)
Pozdrawiam buziaki


Polecam połączenie z delikatnym różowym w postaci wstążeczek lub kwiatów, zależy jaki bukiecik będzie?
Na srebrnym samochodzie kolor ecru będzie troszkę mdły, ma to oczywiście swój urok:)
Można również przy dekoracji w kolorze ecru dodać więcej zieleni, żeby bardziej się ona odznaczała:)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: angie w Luty 01, 2009, 18:44:21
Ja miałam srebrny samochód i róże kremowo-ecru a żeby nie wyglądały mdło, kazałam je osadzić na sporej ilości zieleniny i wg mnie efekt był bardzo fajny :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Zuzik w Luty 01, 2009, 18:46:17
angie, może jakaś foteczka?!
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: angie w Luty 01, 2009, 18:48:24
Prosze bardzo :)

(http://img228.imageshack.us/img228/5012/79865789to4.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img228.imageshack.us/img228/79865789to4.jpg/1/w500.png) (http://g.imageshack.us/img228/79865789to4.jpg/1/)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Alita w Luty 01, 2009, 18:59:13
angie ślicznie!
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: angel w Luty 01, 2009, 19:06:07
angie, bardzo ładna dekoracja :)  A przód samochodu jak wyglądał?
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: angie w Luty 01, 2009, 20:43:42
Przód samochodu
(http://img98.imageshack.us/img98/43/r122ao3.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img98.imageshack.us/img98/r122ao3.jpg/1/w487.png) (http://g.imageshack.us/img98/r122ao3.jpg/1/)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Alita w Luty 01, 2009, 21:17:49
angie na prawdę ślicznie to wygląda!  :okok:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Herr Ulrich w Luty 01, 2009, 22:30:16
a mi sie nie podoba. moze to zabrzmi zbyt "mesko" [mocne slowo] ale mercedes z zaslonieta gwiazda wyglada jak tomasz jacykow ... niby facet a jednak cos jest nie tak ;)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: martiryb w Luty 01, 2009, 22:49:33
Cytat: "Herr Ulrich"
jak tomasz jacykow ... niby facet a jednak cos jest nie tak ;)

hahahha :lol:  :radocha:  :rotfl:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: angie w Luty 01, 2009, 22:56:44
Cytat: "Herr Ulrich"
niby facet a jednak cos jest nie tak

 :rotfl:

Pewnie uznasz to za profanacje, ale ta gwiazda miała dla nas tylko i wyłącznie walor praktyczy-na niej kokarda prezentowała się o wiele lepiej :>
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: angel w Luty 01, 2009, 23:02:29
Cytat: "angie"
ta gwiazda miała dla nas tylko i wyłącznie walor praktyczy-na niej kokarda prezentowała się o wiele lepiej  
a tak byłby problem jak zaczepić dekorację :P

mi się baaardzo podoba :)  Chyba skopiuje tą dekorację. Mogę, mogę :prosi: ?
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: angie w Luty 01, 2009, 23:11:11
Cytat: "angel"
Mogę, mogę

No ba.
Jak publikuje to nie wymgam wykupienie pakietu prawa :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: angel w Luty 01, 2009, 23:13:42
Cytat: "angie"
No ba.
:lol:

:buziak:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Mała* w Luty 16, 2009, 22:51:44
Dzięki angie:-) a swoją drogą dekoracja przepiękna aż mnie kusi.....ehhhh nie chciałam tego różu ale ta Twoja dekoracja jest po prostu piękna!!!!Chyba zachoruję....zaraz:-) :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: dorotakow w Luty 17, 2009, 22:03:45
A ja bym chciała takie serducho na masce i mnóstwo balonów z tyłu samochodu  :lol:
(http://img156.imageshack.us/img156/9343/autoaf3.jpg) (http://imageshack.us)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: BIZI w Luty 18, 2009, 08:16:35
Fajne to serducho, podoba mi się :) tylko kto Ci te balony pozakłada :P ??
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: dorotakow w Luty 18, 2009, 12:01:28
No właśnie. Będę musiała kogoś poprosić, ale przecież Pannie Młodej się nie odmawia  :P no nie  ;) zobaczymy co wyjdzie z mojego planu..
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: angel w Luty 18, 2009, 12:22:02
dorotakow, serce jest z żywych kwiatków? Jeśli TAK to sporo musi kosztować...
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: dorotakow w Luty 18, 2009, 12:40:50
Angel, wiem że z żywych kwiatów to spory wydatek bedzie.......dlatego zastanawiam się nad sztucznymi. Nie przepadam za sztucznymi, ale niektóre są tak pięknie zrobione, że wyglądają jak prawdziwe.
Myślałam też nad takim rozwiązaniem: zamiast całego serca wypełnionego kwiatami, sam kontur serca zrobić oblepionego kwiatami. Mniejszy wydatek, a efekt podobny...
No a potem bym spróbowała sprzedać tę dekorację na niezastąpionym ALLEGRO :lol:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: angel w Luty 18, 2009, 12:47:31
ja też lubie tylko żywe kwiaty. Musiałabyś porozmawiać z kwiaciarką- może podsunie Tobie jakiś dobry pomysł. Kiedy użyjesz sztuczne kwiaty to efekt może nie być tak zachwycający.
Szczerze to mi byłoby żal wydać tyle kasy na to serce...
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Julia234 w Maj 28, 2009, 09:26:15
mi sie tam podobaja rzeczy tej firmy : http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1121839

Oni mi sale stroili ale teraz rozszezyli dzialalność jak widze . Fajne rzeczy robią.. jak myślicie?
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: salsera w Maj 28, 2009, 09:34:10
Ohoho, czyżby jakaś kryptoreklama? Dwa posty i obydwa zachwalające firmę dekoratorską...
U mnie macie już w takim razie duuuużą krechę za "krztałconych".
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: koniczynka w Maj 28, 2009, 09:59:28
salsera chyba masz rację - reklama jak nic.

Co do wystroju samochodu, to my mieliśmy tylko na masce - położone trzy kale - takie jak u mnie w bukiecie, przystrojone materiałem, na przyssawkach. Byłam w szoku, że się tak ładnie trzymały te przyssawki.
Muszę jakieś zdjęcia w końcu zdobyć, to powklejam.
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Julia234 w Maj 28, 2009, 10:26:23
Hehe jasne że reklama. Jak mi sie podobało to dlaczego mam nie reklamować.. teraz wiem żeby tego nie robic.. przepraszam nie chcialam nikogo urazić.. pozdrawiam
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: koniczynka w Maj 28, 2009, 13:07:06
Julia234 po prostu bardzo dużo ludzi podszywa się pod forumowiczów i pisze po jednym poście zawierającym reklamę i znika.
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Julia234 w Maj 28, 2009, 15:34:24
No rozumiem... ja już mam te najpiękniejsze chwile za sobą i chciałam tylko pomóc.. może cos doradzić. Postaram sie inaczej :)
Pozdrowienia :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Andromeda w Sierpień 15, 2009, 16:32:32
my mielismy tak udekorowane auto.
Białe kwiaty są sztuczne,a  te fioletowe żywe.
(http://img329.imageshack.us/img329/9726/img3022c.jpg)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Agnes1984 w Sierpień 16, 2009, 12:17:07
Andromeda, super, bardzo mi się podoba...
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: dorotakow w Sierpień 16, 2009, 14:48:18
a my udekorowaliśmy sami autko naszych znajomych i tak to wyszło mniej więcej:

(http://img174.imageshack.us/img174/6079/autko.jpg) (http://img174.imageshack.us/i/autko.jpg/)


z tyłu balony - ekri i przejrzyste - osobiscie podoba mi sie takie cos, ale przyznam, że nie jest to najlepsze rozwiązanie... z powodu gorąca jeden balon pękł, a podczas jazdy na salę tak trzepotały na wietrze, że kilka odfrunęło  :P
na długość samochodu na przyssawkach umocowałam organzę i fizelinę razem, a w miejsca przyssawek na drucikach przymocowałam motylki z materiału... teraz wiem, że zamiast drucików moglam na wstążkę przywiązać motylki, bo drucik podczas jazdy również nie dawał rady i chyba wszystkie motylki nie dojechały na salę  :P  hehe
Koszt mojej dekoracji - to niecałe 30 złotych - zaleta całego przedsięwzięcia  :lol:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: aniabasia w Sierpień 16, 2009, 20:01:47
Andromeda i Dorotakow bardzo podobaja mi sie obie dekoracje - sa takie w moim stylu - delikatne i nie przesadzone :) Sliczne :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: aniai27 w Sierpień 19, 2009, 17:32:10
Andromeda, bardzo ładna dekoracja; zastanawia mnie na co były przyczepione te kwiatki  :mysli:
dorotakow, ciekawe są te motylki, gdzie można takie kupić?
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Agnes1984 w Sierpień 20, 2009, 12:40:31
dorotakow, piękna dekoracja, zdolniacha z Ciebie :lol:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Nati87 w Sierpień 20, 2009, 13:13:40
Andromeda, kto dekorował wam autko, wygląda ślicznie i bardzo delikatnie :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Andromeda w Sierpień 23, 2009, 13:36:50
aniai27,  wszystko się trzymało na przyssawkach. pan od auta zaznaczał, że mozna tylko na to a pani z kwiaciarni stwierdziła, że bardzo zradko uzywa czegoś innego, bo ponoc przyssawki działają najlepiej i najmniej szkod po nich jest w zasadzie wcale, a z plasteliną czy klejem potem różnie ponoc bywa. Ale to zalezy też podobno od pory roku i pogody
Nati87,  pani Jadwiga Nadolna- Czachor z Rokietnicy. ona robiła nam wszystko prócz kościoła. Czyli auto, moj bukiet i świadkowej, butonierki, bukiety dla rodziców i salę. Poniewaz kosioł robiłam wspolnie z inną parą dekorował ktoś kogo sobie tamta para wybrała.
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: dorotakow w Sierpień 29, 2009, 08:20:40
aniai27, motylki kupiłam w sklepie gdzie moja mama pracuje z róznymi własnie takimi pierdołami.... na os.chrobrego
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: klorus w Sierpień 29, 2009, 10:13:21
my mieliśmy dość podobną dekorację jak Andromeda, tylko z zielonych storczyków, takich jak w bukiecie + odrobina rattanu. Na klamkach kwiatek i kokarda z organzy.
Wyglądało tak
(http://images39.fotosik.pl/185/6bd474dd37cb9ad2med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: aniai27 w Wrzesień 01, 2009, 16:38:07
dorotakow, Andromeda, dziękuję za informacje :)
klorus, bardzo ładna dekoracja  :>
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: alabama w Wrzesień 01, 2009, 17:17:39
dopisuje się do pochwał dekoracji u klorus :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: cli w Wrzesień 04, 2009, 13:02:16
A to moja:
Żywy bluszcz plus żywe astry bodajże :D
(http://img504.imageshack.us/img504/5484/dekoracja.th.jpg) (http://img504.imageshack.us/i/dekoracja.jpg/)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: agueda w Wrzesień 23, 2009, 10:47:14
a ja szukam jakiegoś mazaka/pisaka do pisania po karoserii i szybie auta
może macie na coś takiego namiar? oczywiście do zmywania
jade swoim autkiem i nie chce potem przez lata mieć napisu JUST MERRIED
nie chce bawić się w kwiatki, chociażby dlatego że z Poznania jade na ślub do Kórnika i boję się że co nieco moze odpaść po dordze :(
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Zuzik w Wrzesień 23, 2009, 10:50:57
agueda, a jaki masz pomysł na dekoracje? Zdradź nam! :prosi:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: agueda w Wrzesień 23, 2009, 11:03:50
Cytat: "Zuzik"
agueda, a jaki masz pomysł na dekoracje? Zdradź nam! :prosi:

pomysł się właśnie rodzi jak czytam i oglądam różne fotki z przystrojonymi autami :)
do ślubu już prawie wszystko przygotowane (ta sobota), ja leże chora w łóżku to i z nudów przychodzą mi różne pomysły
myślałam o białej szarfie, która by się ciągnęła przez całość auta (po dachu) do końca auta, a na przedniej masce między szarfami nasze imiona, na tylniej szybie napis NOWOŻEŃCY lub JUST MARRIED (jak polski wyraz się nie zmieści :) ), do klamek raczej nie mogę doczepić kwiatków bo moja honda ma japońskie klamki (takie pełne)
i to na razie tyle co wymyśliłam
aha no i jest pewien pomysł, ale nie wiem czy się uda, chciałabym odjechac z puszkami przyczepionymi na żyłce do auta i zrobić troszkę szumu ;) ale nie wiem czy wypada, bo ślub będzie w Zamku
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: bd1984 w Listopad 23, 2009, 18:24:24
a my chyba nie bedziemy mieli zadnych ozdob.... no chyba ze na klamkach albo cos wiszacego na oknach od wewnatrz... Jedziemy do slubu samochodem brata i nawet sie nie odwaze czegokolwiek tam przyklejac bo jak bedzie jedna ryska to.....  :klotnia:
no ale w koncu po slubie samochod i tak trafia na parking  :glupek:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: salsera w Marzec 23, 2010, 12:51:23
Dziewczyny mam pytanie do tych co się znają albo robiły same dekoracje. Rozważam coraz bardziej sztuczne kwiaty bo to będzie lipiec i nie chcę żeby klapnęły w czasie mszy. Chodzi mi tylko o coś skromniutkiego z przodu, bardzo podoba mi się np ten wianek http://www.slubnezakupy.pl/sklep,103,1329,wianek_naturalny_mech.htm
Dodałabym do niego kilka kwiatków albo tiule żeby dodać koloru. No i zastanawia mnie w jaki sposób zamocować do tego przyssawki? http://www.slubnezakupy.pl/sklep,139,453,przyssawka_do_samochodu_na_kwiaty_wianki_duza.htm
Nie chciałabym żeby odpadła mi dekoracja na pierwszym zakręcie a do kościoła byśmy zajechali z samymi przyssawkami :P
Taka dekoracja, nawet gdybym płaciła za wysyłkę (może udałoby mi się dostać taki wianek na miejscu) wyniosłaby mnie malutko a z tych gotowych sztucznych nic mi się nie podoba.
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: aga-86 w Marzec 23, 2010, 13:17:59
Ja robie sama dekoracje moje przyssawki maą dziurke przez która mozna przeplesc sznurek i przywiązac dodatkowo daje klej na ciepło i na bank wytrzyma  :rotfl:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: salsera w Marzec 23, 2010, 13:29:39
O właśnie, może przywiążę mocno tiulowymi wstążkami, albo sznurkiem a na to wstążki żeby zamaskować. Muszę się za to zabrać wcześniej żeby zobaczyć jak wyjdzie :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: aniai27 w Marzec 23, 2010, 16:56:40
albo możesz spróbować przetkać przez dziurkę od przyssawki taki mocniejszy drucik i go powbijać od dołu, dodatkowo klej na ciepło; zależy jak ten wianek jest zrobiony, czy ten mech jest jeszcze na czymś sztywnym  :mysli:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: indisponible w Marzec 23, 2010, 17:01:00
moim zdaniem dekoracja powinna byc ladna ale skromna, jakos nie przekonuje mnie przesadnie wystrojone auto do slubu :D
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: salsera w Marzec 23, 2010, 17:36:07
To w ramach żartu i ilustracji przysłowia że o gustach się nie dyskutuje - kilka "dekoracji" (bo chyba ciut na wyrost to słowo  :mysli: ) :P

(http://img682.imageshack.us/img682/5421/dekor5.jpg) (http://img682.imageshack.us/i/dekor5.jpg/)
(http://img704.imageshack.us/img704/3635/dekor4.jpg) (http://img704.imageshack.us/i/dekor4.jpg/)
(http://img291.imageshack.us/img291/4271/dekor3.jpg) (http://img291.imageshack.us/i/dekor3.jpg/)
(http://img130.imageshack.us/img130/4157/dekor2.th.jpg) (http://img130.imageshack.us/i/dekor2.jpg/)
(http://img263.imageshack.us/img263/8462/dekor1c.jpg) (http://img263.imageshack.us/i/dekor1c.jpg/)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: indisponible w Marzec 23, 2010, 18:11:24
o Matko :D
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: aniai27 w Marzec 23, 2010, 20:59:29
to tak dla pewności, żeby każdy zwrócił na nich uwagę na ulicy  ;P
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: annkol87 w Marzec 24, 2010, 08:21:55
masakra...ale jak ktoś lubi przesadę ;) albo chce zamaskowac brzydki samochód jak na 3 fotce  :P
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: patka1603 w Czerwiec 22, 2010, 14:59:40
Cytat: "cli"
A to moja:
Żywy bluszcz plus żywe astry bodajże :D
[url=http://img504.imageshack.us/img504/5484/dekoracja.th.jpg]Obrazek (http://img504.imageshack.us/i/dekoracja.jpg/)[/URL]


cli a ile cie to kosztowało?
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: patka1603 w Czerwiec 22, 2010, 15:02:46
salsera brak słow :krzyk:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: dagita w Czerwiec 22, 2010, 15:14:07
Ktoś chyba te auta z choinką pomylił. A szczególnie to pierwsze bo mnie to popcorn trochę przypomina haha
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: patka1603 w Czerwiec 22, 2010, 15:19:41
a co proponujecie do tego autka-jego kolor to bez-eqri bo ja nie mam pomyslu  http://img24.imageshack.us/i/p10402462.jpg/
http://img443.imageshack.us/i/p1040241x.jpg/
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: patka1603 w Czerwiec 22, 2010, 15:24:55
moze cos takiego http://img693.imageshack.us/i/samochodroze.jpg/
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: salsera w Czerwiec 22, 2010, 15:29:26
patka1603, mi by pasowały takie 3 bukieciki przez skos
http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/z3305168X1.jpg
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: patka1603 w Czerwiec 22, 2010, 16:02:41
Cytat: "salsera"
patka1603, mi by pasowały takie 3 bukieciki przez skos
http://i531.photobucket.com/albums/dd360/Lady_Alita_Vader/z3305168X1.jpg

nie nie to nie moj gust.to powinno byc cos bardziej romantycznego subtelnego
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: aniai27 w Czerwiec 22, 2010, 19:18:57
patka1603, najlepiej tylko coś na klamki i nic więcej... ale jeśli koniecznie musi być ozdoba na masce, to najlepiej jeden w miarę płaski, podłużny bukiet po stronie pasażera
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: aniai27 w Czerwiec 22, 2010, 19:24:38
albo coś na tej zasadzie

(http://img651.imageshack.us/img651/3711/dekoracjasamochodu191e.th.jpg) (http://img651.imageshack.us/i/dekoracjasamochodu191e.jpg/)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Viol_Piotr w Lipiec 07, 2010, 23:00:10
My pojedziemy taką subarynką
(http://img686.imageshack.us/img686/2259/subaruimprezawrxn121.jpg)
z takim przybraniem ale całym białym plus białe wstążki na klameczkach
(http://img203.imageshack.us/img203/8126/kwiatyc.jpg)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Emilia82 w Lipiec 08, 2010, 10:22:57
fajnie to wygląda
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Viol_Piotr w Lipiec 08, 2010, 11:03:22
Dzisiaj odbieram te ozdoby więc mogę zrobić fotkę "na żywo" kupuję na Allegro a odbieram w Poznaniu przy Śródce osobiście :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: krakusy w Lipiec 19, 2010, 10:15:14
A ja kobietki poszukuję zdjęć dekoracji z cantadeską, może któraś z Was taką posiada w swoich fotozbiorach :prosi:  będę wdzięczna :prosi:  :prosi:  :prosi:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Viol_Piotr w Lipiec 19, 2010, 10:48:23
Moje ozdoby kupiłam za śmieszną :radocha:  kwotę na aukcji:
http://allegro.pl/item1155201793_kompozycja_samochodowa.html

tak wyglądają:

(http://img837.imageshack.us/img837/5249/89888581.jpg) (http://img829.imageshack.us/img829/3224/82273233.jpg)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: kroliczek w Lipiec 21, 2010, 09:24:12
Viol_Piotr, sliczne i przede wszystkim bardzo delikatne
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Viol_Piotr w Lipiec 21, 2010, 10:27:37
Do tego białe wstążeczki na klamki i do USC można jechać :D
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: krakusy w Sierpień 20, 2010, 09:32:51
Poszukuję dekoracji na samochód z cantadeski :mysli:  Macie coś w swoich zbiorach  :prosi:  :prosi:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: krecha21 w Sierpień 20, 2010, 10:15:30
mam cos takiego:

(http://a.imageshack.us/img153/1867/samoc.jpg) (http://img153.imageshack.us/i/samoc.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Leila w Luty 18, 2011, 21:12:56
Dobry w Nowym Roku :)
odświerzam temat :)
czy ktos z Was zamawiał na Allegro dekoracje na samochód z odbiorem w Poznaniu?
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: aniarka w Marzec 08, 2011, 12:21:11
Dziewczyny z racji tego, że uwielbiam szybkie i sportowe samochody takowym będziemy jechać do ślubu :lol: ii no właśnie szukam dekoracji, które pasowałaby zarówno do moich kolorów przewodnich ( fiolet zieleń i ecru) jak również  do charakteru samochodu. Myślałam o wielkiej kokardzie z tyłu samochodu, a z przodu małe serduszko z żywych kwiatów ale sama nie wiem .. Pomóżcie
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Roksanka82 w Marzec 08, 2011, 14:56:39
Odradzam zamawianie na Allegro, w ogóle przez internet... Ja na swój ślub przeszukiwałam strony internetowe stacjonarnych kwiaciarni, a później szłam zobaczyć ich dekoracje na żywo. Obrazek nigdy nie odzwierciedli tego, co widzisz na żywo. Jeśli chodzi o dekoracje na samochód (i nie tylko), to korzystałam z usług firmy Wytwórnia Przyjęć, mają stronę internetową. A co do allegro, to BRIDA... Ja zamawiałam zaproszenia i muszę przyznać, że nie byłam w pełni usatysfakcjonowana... Obrazek jednak nie odzwierciedlił mi rzeczywistości :(
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: asikpoznan1 w Marzec 08, 2011, 15:37:58
aniarka, my również będziemy mieć sportowe auto do ślubu i myślałam, żeby je ozdobić bardzo skromnie coś mniej więcej takiego, żeby nie przesadzić znowu:
(http://images47.fotosik.pl/698/d249209e858585be.jpg) (http://www.fotosik.pl)

ewentualnie myślałam, żeby tylko na klamkach doczepić ecru kokardkę z fioletowym kwiatkiem (kantadeską), ale pomysł z kokadrą z tyłu również mi się spodobał  :okok:  tylko musiałabym się zastanowić jak ją przymocować, żeby się trzymała pewnie  :mysli:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Leila w Marzec 25, 2011, 23:02:39
Roksanka82, dzieki, masz rację to różnie bywa, chciałam sztuczne kwiaty ale podobno bierze sie zywe?
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Quazi w Marzec 31, 2011, 14:51:03
Ja polecam taki komplecik. Moim zdaniem bardzo elegancki
Poniżej podaję link

http://allegro.pl/wyjatkowo-piekny-duzy-komplet-biel-bordo-i1534244159.html
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Iv85 w Marzec 31, 2011, 15:46:30
Quazi, oczywiście nikt nie zauważy, że jest to Twój jedyny post... Raczej słabo wypadnie ta reklama...
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Quazi w Marzec 31, 2011, 16:05:08
Tego akurat ja nie sprzedaję a taki zakupiłam na własny ślub, który mam we wrześniu. A link tylko podrzucam...może komuś pomoże w poszukiwaniach - chyba po to jest forum.
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: NataliaK w Kwiecień 11, 2011, 20:56:41
Mam takie pytanie: czy opłaca się ozdabiać samochód który sam w sobie jest ozdobą?
a jeżeli tak to w jaki sposób? (chodzi o odrestaurowaną czarną wołgę)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: malwic1 w Kwiecień 11, 2011, 21:07:59
NataliaK, jeśli samo w sobie jest ozdobne to wg mnie wystarczą tablice rejestracyjne i kokardki na klamki (my akurat ten wariant bierzemy) Można też jakąś skromną dekorację kwiatową- ostatnio widziałam fajną w postaci 2 czy 3 amarylisów położonych na masce:)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: NataliaK w Kwiecień 13, 2011, 14:14:44
Też mi się tak właśnie wydawało, ale rodzice nalegają na wstążki przez maskę i dach może mają trochę racji, ponieważ ten samochód nie kojarzy się zbyt dobrze :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: aniai27 w Kwiecień 13, 2011, 21:51:27
NataliaK, wstążki przez dach?  :szok: wg mnie to nie jest zbyt dobry pomysł  :???:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: moly25 w Kwiecień 13, 2011, 22:56:21
NataliaK, ojej przekonaj rodziców, bo wstążki przez dach.. już nie są na topie i wygladają okropnie :(
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: moly25 w Kwiecień 13, 2011, 23:00:38
...a w ogóle skąd pomysł tej wołgi??? Ona naprawdę nie kojarzy się dobrze, a ten dzień musi być piękny i wyjatkowy, szczególnie dla Was :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: NataliaK w Kwiecień 18, 2011, 17:30:34
Pomysłu nie było po prostu zobaczyliśmy ją na ulicy i powiedzieliśmy, że pojedziemy takim samochodem do ślubu  :) a co do wstążek na pewno się nie zgodzę więc spokojnie  :>
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: MVL w Kwiecień 19, 2011, 08:58:47
Laski, Wołga wymiata, wygląda rewelacyjnie :D pod spodem wkleję Ci  przykładowe zdjęcie wołgi to zobaczysz o co chodzi. Nie mów, że legendy miejskie o porywaniu dzieci przez ludzi w wołdze tak na ciebie wpłynęły Moly25

oto link:
http://www.czymdoslubu.pl/ogloszenie/auta-zabytkowe-retro/4428/czarna-wolga-do-slubu.html

Mi się bardzo podoba takie auto. Na pewno chcę zabytek, nie jakieś tam "porszaki" i inne cuda motoryzacji :D więc wołga to jeden z moich faworytów :radocha:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: NataliaK w Kwiecień 27, 2011, 19:20:22
dzięki wielkie MVL, że popierasz nasz pomysł bo już myślałam, że to naprawdę nie pasuje ;)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: MVL w Kwiecień 27, 2011, 19:43:13
Pasuje, pasuje :) i, co tu dużo ukrywać, wielu ludzi nawet nie będzie wiedziało jak wołga wygląda, taka jest prawda... to na wypadek, gdybyś nadal się zastanawiała, czy to się źle kojarzy :D

ja jeszcze myślę o syrence ale w wołdze jest troszkę więcej miejsca, a chciałabym aby jechali z nami świadkowie :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Jurek w Kwiecień 27, 2011, 20:12:08
Jak najbardziej odpowiednie autko ;)
teraz jak to czytam to żałuję, że będę jechał do ślubu Pasatem ;/
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Kaś w Kwiecień 27, 2011, 20:42:54
Cytuj
Jak najbardziej odpowiednie autko ;)
teraz jak to czytam to żałuję, że będę jechał do ślubu Pasatem ;/

Sama zdecydowanie bym wolała jechać paskiem niż wołgą. Sama jadę swoim VW Vento  :radocha:
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: MVL w Kwiecień 27, 2011, 21:12:54
Cytat: "Jurek"
Jak najbardziej odpowiednie autko ;)
teraz jak to czytam to żałuję, że będę jechał do ślubu Pasatem ;/


a żałuj, żałuj :P
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: karo076 w Kwiecień 28, 2011, 19:27:14
świetna jest ta wołga ;)
już wiem czym pojadę do ślubu  :]
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Moniqaa w Grudzień 09, 2011, 12:54:43
Odświeżę trochę temat, bo zaczęłam się tym interesować.

Na allegro jest multum różnych kwiatków, itp.
Tylko jak to ma się do rzeczywistości...  :[

Zamawiała któraś z Was takie pojedyncze kwiatki lub zestawy?
Czy na żywo wyglądają tak samo dobrze jak na allegro?
A może polecacie któreś ozdoby?

W sumie nie chcę przepłacić, bo autkiem przejedziemy z dwie ulice, ale tak bez ozdób to też nie chcę  ;)
Tytuł: Ciekawa dekoracja - melon i welon :)
Wiadomość wysłana przez: SlubneZakupy w Styczeń 23, 2012, 09:55:57
(http://www.slubnezakupy.pl/files/product/images/5/x/2460_0.jpg)
co myślicie o takiej dekoracji?
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Solange w Marzec 15, 2012, 17:19:07
SlubneZakupy, bardzo mi sie podoba ta dekoracja, mysle, ze sie wlasnie na nia zdecydujemy, moze plus rejestracje
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: osi w Maj 12, 2012, 23:54:17
moja dekoracja... do sprzedania :)

(http://img850.imageshack.us/img850/3350/110709042.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/850/110709042.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: radioglowa w Maj 14, 2012, 12:37:45
fajna ta dekoracja z tym kapeluszem :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Vanilla! w Maj 14, 2012, 12:48:29
Faktycznie melonik i welon-rozbroiły mnie:)))) Rewelacyjnie wyglądałyby na Garbusiku:))))
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Kożuszynka w Maj 14, 2012, 15:14:46
Super, muszę luknąć czy na allegro dostanę jakiś melonik :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: ewka888-88 w Maj 14, 2012, 16:25:42
Cały zestaw za okolo 35 złotych można kupić, aż sama zaczęłam się nad tym zastanawiać  :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: andzia82 w Sierpień 17, 2013, 16:01:27
czy ktoś może mi polecić jakąś firmę dekorującą samochód w rozsądnej cenie? i z Poznania?
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Marzycielka w Sierpień 17, 2013, 21:30:09
andzia82, może nie firmę, ale florystkę - naszą forumową Boziak :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: igimama w Sierpień 17, 2013, 22:04:47
a rozsądna cena, to znaczy ile max? :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: paulina85 w Październik 31, 2013, 14:33:09
Jak jest fajne auto to wielkie dekoracji nie trzeba. Samo się obroni.
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Boziak w Kwiecień 09, 2014, 12:49:13
(http://images64.fotosik.pl/861/b3000dd6a44e1a83med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images64.fotosik.pl/861/f3644f8f2a4497camed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images61.fotosik.pl/859/027bea7410cc4a31med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images63.fotosik.pl/859/ffae2d6649d5b73dmed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images61.fotosik.pl/859/3e840711c34871e6med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images64.fotosik.pl/861/a556983a6783c017med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images65.fotosik.pl/861/bed09ba0ff3df5cbmed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images65.fotosik.pl/861/71f42127db70df42med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images61.fotosik.pl/858/dadb9fe5fcd25e04med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images63.fotosik.pl/859/7a34e3b21eae0162med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images61.fotosik.pl/858/4c37278c38f26432med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images64.fotosik.pl/861/cf7c52aed6ce4d0amed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images.fotosik.pl//med.) (http://www.fotosik.pl)
(http://images64.fotosik.pl/861/12b27e68fcad9d5emed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images61.fotosik.pl/858/8af9a18388d3ae1emed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images63.fotosik.pl/859/3e7abcb88b41efbamed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images63.fotosik.pl/859/f28756c7722981bamed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images64.fotosik.pl/861/a3c5598bbe8701fcmed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images62.fotosik.pl/861/1ac0360ae2eba6d1med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images65.fotosik.pl/861/d1ffe15ab4285be7med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images61.fotosik.pl/858/e20e4e0c18f4c2bcmed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images63.fotosik.pl/859/daa881ddf9c887f5med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images63.fotosik.pl/859/4611ca31e46afd87med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images65.fotosik.pl/861/c5278fca9d01777amed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: mad90 w Kwiecień 09, 2014, 20:18:22
Boziak, pomysł z tulipanami na pierwszym zdjęciu jest pierwszą dekoracją samochodu jaka mi się kiedykolwiek spodobała :lol: masz więcej zdjęć takiego rozwiązania?

Ogólnie już wiem, że to będzie nasz problem - dla mnie wszystkie dekoracje na samochodach niestety kojarzą się z nagrobkami  :|
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: redsoul w Kwiecień 09, 2014, 21:08:38
Cytat: "mad90"
dla mnie wszystkie dekoracje na samochodach niestety kojarzą się z nagrobkami  :|


coś w tym jest faktycznie :P
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: white_tea w Kwiecień 09, 2014, 21:50:24
te takie pojedyncze wielkie stroiki z masą zieleni mi też jakoś tak się kojarzą, ale teraz prawie się ich nie robi :)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Boziak w Kwiecień 09, 2014, 22:13:25
mad90, cieszę się, że coś się spodobało :)
mam jeszcze coś takiego
(http://images63.fotosik.pl/862/08c3bea9cfce24e9med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images63.fotosik.pl/862/39f84f8dae4d7698med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images62.fotosik.pl/863/6dad2a736b6154eamed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images65.fotosik.pl/863/468fdd62dbf8e52emed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images65.fotosik.pl/863/94adb5a54c78d630med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images63.fotosik.pl/862/d78f9eb71df4e0f3med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images62.fotosik.pl/863/248ee18c93373ebdmed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images64.fotosik.pl/864/ac0cc3bf07a56ecbmed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images61.fotosik.pl/861/4acc0dc10c57ba2amed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images61.fotosik.pl/861/9c6beef09f39178dmed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images62.fotosik.pl/863/d740075dc3744929med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images63.fotosik.pl/862/2ec7e671a1c57db0med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images63.fotosik.pl/862/5361464a19c7965emed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images64.fotosik.pl/864/be6cae37815d3711med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images65.fotosik.pl/863/b8495ee986e5aef7med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Averal w Kwiecień 10, 2014, 06:45:24
kokarda z tyłu tego garbusa <3 reszta, faktycznie, kojarzy się z nagrobkami :P
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: czarnulka87 w Kwiecień 10, 2014, 11:31:08
Boziak, a jak storczyki wychodzą cenowo? Bo chyba tylko dekoracje ze storczykami mi się podobają :P
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Just w Kwiecień 10, 2014, 12:38:22
U nas były tylko kokardki na drzwiach, bez szaleństwa. Ale podobał mi się pomysł z dekoracją hawajską - kolorową:)

(http://proarti.pl/files/thumb/687/800/600/none/watermark/dekoracje-aut)
Tytuł: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: Boziak w Kwiecień 10, 2014, 12:59:24
czarnulka87, tak myślałam że Ci się spodoba ;) cena poszła na pw
Tytuł: Odp: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: paulina85 w Sierpień 15, 2014, 14:46:35
Te dekoracje z sercami są trochę pretensjonalne.
Tytuł: Odp: DEKORACJE SAMOCHODÓW
Wiadomość wysłana przez: tandem w Sierpień 26, 2014, 00:40:15
Just, całkiem fajne w swej prostocie, choć nietypowe :)

paulina85 Każdy wybiera wedle własnego gustu ;)